نوکيا و عرضه لومیاهای جدید
 
مرکز آی تی همدان
در این وبلاگ قصد دارم به جدیدترین اخبار دنیای IT بپردازم
 
 

شرکت نوکیا پس از مدت زمان طولانی بالاخره دو گوشی Lumia 920 و Lumia 820 را معرفی کرد.


در حالی که پیش بینی شده بود نوکیا ممکن است تا پیش از پایان سال جاری میلادی نتواند گوشی های Lumia 920 و Lumia 820 را برای عرضه جهانی آماده کند و موجبات نگرانی بسیاری از سرمایه گذاران را فراهم کرده بود، روز گذشته طی مراسمی این دو گوشی را عرضه کرد.

Lumia 920 و Lumia 820 نخستین گوشی های مبتنی بر ویندوز فون هشت به شمار می روند که برای عرضه به بازار جهانی آماده شده اند.

گفته می شود این گوشی ها در طول هفته جاری در فروشگاه های مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرند.

بر اساس این گزارش، کشورهای فرانسه و انگلیس نخستین میزبان گوشی های Lumia 920 و Lumia 820 نوکیا به شمار می روند. این دستگاه ها ماه آینده در بازار روسیه، آلمان و سایر بازارهای منتخب عرضه خواهند شد.

لومیا ۹۲۰ در آلمان با قیمت ۸۳۵ دلار و در ایتالیا با قیمت ۷۷۱ دلار عرض خواهد شد. مدل لومیا ۸۲۰ نیز با قیمت ۶۴۳ دلاری وارد بازار اروپا می شود.

Lumia 920 دارای صفحه نمایش منحنی 4.5 اینچی با وضوح 1280×720 است که به فناوری جدید PureMotionHD+ نیز مجهز شده است. پنل LCD به کار رفته در این گوشی، طبق ادعای نوکیا 25 درصد روشن‌تر از پنل های LCD دیگر موجود در بازار است. این صفحه نمایش از فناوری Super Sensitive Touch هم بهره می برد که به کاربران امکان می‌دهد بتوانند از گوشی خود حتی با دستکش نیز استفاده کنند. همچنین این صفحه نمایش قادر است 16 میلیون رنگ را نمایش دهد.

Lumia 920 از پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4 Krait و پردازشگر گرافیکی Adreno 225 بهره می برد و دارای یک گیگابایت حافظه RAM است. حافظه داخلی این گوشی نیز 32 گیگابایت است.

سیستم عامل این گوشی ن ویندوزفون هشت است و اولین عضو خانواده لومیا به شمار می رود که از فناوری PureView در دوربین خود بهره می‌برد. درست است که سنسور دوربین این گوشی همانند گوشی 808، 41 مگاپیکسلی نبوده و تنها 8 مگاپیکسل است ولی طبق ادعای شرکت نوکیا، این سنسور بسیار بهتر و بهینه تر از سنسورهای 8 مگاپیکسلی موجود روی گوشی‌های دیگر است. به علاوه این دوربین به فلاش LED نیز مجهز بوده و می‌تواند با کیفیت Full HD 1080 فیلم‌برداری کند.

باتری موجود روی این گوشی باتری دو هزار میلی آمپری از نوع لیتیوم یونی است که به راحتی بیش از 15 ساعت مکالمه را پشتیبانی می‌کند.

یکی از بهترین قابلیت های این گوشی، کیت داخلی شارژ بی سیم است. این گوشی دارای استاندارد Qi بوده و با لوازم جانبی که از این استاندارد پشتیبانی می‌کنند، سازگار است.



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت11:14---10 آبان 1391
خدا رو شکر نوکیا هم بیدار شد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, :: 10:20 :: توسط : شهلا تهرانی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظر یادتون نره
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرکز آی تی همدان و آدرس hamedanit.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 18240
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1